Cite Kartun Dulu-Dulu~

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua! /hihi

Dulu, mase kecik-kecik dulu, suke tak tengok kartun? Kalo aku, aku suke sangat tengok kartun, sampai skarang pon aku suke! /wahaha

So, ari nie, jom! Aku nak tunjuk cite2 kartun yang pernah jadi kegemaran aku suatu ketike dahulu. (ade certain,sampai skarang pon aku suke tengok. /wahaha).


nak baca seterusnya? klik read more. ^_^



Firstly, CYBER SIX.

Itu die hero aku, Cyber Six dalam suit hitam.
Adrian dengan kawan die, Julian.

Cyber Six tanpa topi menampakkan rambut die yang menawan..Wah!


Ini watak jahat dalam cite nie, Jose name die. Muke ayah die pon sebijik macam ni jugak.
Cite nie cite yang paling aku minat. Sebab ape? sebab aku suke tengok watak die. Waktu malam die jadi cyber six, waktu siang die menyamar jadi seorang lelaki name Adrian. (Wah! Dah la hansome plak tu. Muahaha..)
Maksudnya, die hanya jadi diri die waktu malam, waktu siang menyamar jadi lelaki. Aku pon tak tau sebab ape die kene bertindak macam tu. Tapi, papepon, aku suke tngok!

Kedue, BIG BAD BEETLEBORG

Ini die hero-hero junior.


watak-watak dalam Big Bad Beetleborg
 Cite Big Bad Bettleborg nie cite die ala-ala cite power rangers. Dorang ade satu rumah rahsia yang dorang-dorang sahaja yang tau tempat. Dalam rumah tu, ade ramai hantu-hantu baik dan kadangkala bodoh yang selalu membantu dorang. Lagi satu, part yang paling best, ketige-tige watak ade keistimewaan dorang sendiri walaupun tanpa kostum Big Bad Bettleborg. Tau ape? Yang ketua, (BBB biru) boleh angkat barang guna menggunakan kebolehan minda dengan meluruskan due jadi ke arah bende yang ingin diangkat. Yang budak perempuan (BBB merah), kuat. Boleh angkat benda berat-berat. Yang last (BB hijau), boleh lari laju gile. Haa..itulah die. /wahaha


Seterusya, cite-cite yang biase kite dengar;


Dragon Ball, setiap minggu tunggu!/wahaha

Ultraman!

hah! Lagi Ultraman, ni, kalo tak silap Ultraseven. 

Yes, Sesame Street! Belajar English!

Sailoormon! "Dengan kuasa bulan akan menghukummu!" Haha.

dan Cardcaptor Sakura.
Itulah sahaja cite-cite yang sempat aku kongsikan. Ade banyak lagi cite-cite kartun yang aku tengok dulu. Kalo nak senaraikan semua, alamat tak buat keje laen la aku.
So, sekadar itu perkongsian yang entah ape-ape. See ya! /bye

0 mangkuk komen:

Post a Comment